Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:13:38+01:00
( 15 cm + 15 cm )+ ( 20 cm + 20 cm ) = 30 cm + 40 cm = 70 cm

( 35 m + 35 m ) + ( 2 m + 2 m ) = 70 m + 4 m = 74 m

( 5 mm + 5mm ) + (10 mm + 10 mm ) = 10 mm + 20 mm = 30 mm

( 850 m + 850 m ) + ( 1000 m + 1000 m ) = 17000 m + 2000 m = 19000 m
2010-03-07T10:16:47+01:00
1. 2 dm = 20 cm
15 cm + 20 cm = 35 cm × 2 = 70 cm
Obw: Obwód wynosi 60 cm

2.Tego nie wiem bo nie napisałeś jednostki przy 35

3.1 cm = 10 mm
5 mm + 10 mm = 15 mm × 2 = 30 mm = 3 cm
Obw. Obwód wynosi 25 mm

4.1 km = 1000 m
1000 m + 850 m = 1850 m × 2 = 3700 m = 3,7 km