Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:12:23+01:00
L.poj.
M. Indioanin
D. Indianina
C. Indianinowi
B. Indianina
N. Indianinem
M. Indianinie
W. Indianinie

L.mn.
M. Indianie
D. Indian
C. Indianom
B. Indian
N. Indianami
M. Indianach
W. Indianie
117 4 117
2010-03-07T10:12:37+01:00
Mianownik (kto? co?) Indianin, Indianie.
Dopełniacz (kogo? czego?) Indianina, Indian.
Celownik (komu? czemu?) Indianinowi, Indianom,
Biernik (kogo? co?) Indianina, Indian.
Narzędnik (z kim? z czym?) Indianinem, Indianami.
Miejscownik (o kim? o czym?) Indianie, Indianach.
Wołacz (o!) Indianinie, Indianie.
72 4 72