Poniższe informacje wyraź za pomocą ułamków :
- 62% Polaków mieszka w miastach
- 5% Polaków ma wyższe wykształcenie
- Kobiety stanowią więcej niż 50% ludności Polski
- Około 20% mieszkańców Polski ma mniej niż 15 lat
- Od kilku lat ponad 15% osób zdolnych do pracy nie ma zatrudnienia (są bezrobotni )

Pierwszą z informacji można wypowiedzieć tak : 38% Polaków mieszka na wsi .Przekształć w podobny sposób pozostałe wypowiedzi .

3

Odpowiedzi

2010-03-07T10:16:08+01:00
38% Polaków mieszka na wsi
95% Polaków nie ma wyższego wykształcenia
Mężczyźni stanowią mniej niż 50% ludności Polski
Około 80% mieszkańców Polski ma więcej niż 15 lat
Od kilku lat niecałe 85% ludności jest zatrudnionych
2 5 2
2010-03-07T10:21:49+01:00
38% Polaków mieszka na wsi.

Niespełna tylko 5% Polaków ma wyższe wykształcenie a pozostali, czyli 95% Polaków ma niższe wykształcenie, podstawowe lub gimnazjalne.

Kobiety w naszym kraju stanowią większość, bo aż 50%, a mężczyźnie niespełna niecałe 50%

Około 80% Polaków ma więcej niż 15 lat.

Od kilku lat 85% ludności zdolnej do pracy pracuje, a 15% ludzi zdolnej do pracy nie pracuje.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:26:25+01:00
- 28% Polaków mieszka na wsiach
- 95% Polaków nie ma wyższego wykształcenia
- Męższczyźni stanowią mniej niż 50% ludności Polski
- Około 80% mieszkańców Polski ma więcej niż 15 lat
- Od kilku lat nieco mniej niż 85% osób zdolnych do pracy jest zatrudniona

Uważam że nie ma co się za bardzo rospisywać ;) Też miałam to zadanie i jak pani sprawdzała to miałam dobrze :)
3 5 3