Proszę o pomoc! Muszę to mieć na piątek!

Obok każdej nazwy organizmu wpisz nazwę królestwa, do którego należy:

Pies - ...
Pantofelek - ...
Koźlarz - ...
Sosna - ...
Drożdże - ...
Róża - ...
Gronkowiec - ...
Ryś - ...
Salmonella - ...
Rak - ...
Stokrotka - ...
Borowik - ...


Z góry dziękuję :)

3

Odpowiedzi

2009-10-21T18:58:35+02:00
Ssak
parzydełkowiec
grzyb
drzewa
grzyb
kwiat
ssak
ssak
grzyb
skorumiak
kwiat
grzyb
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T19:00:06+02:00
Pies - zwierzęta
Pantofelek - protisty
Koźlarz - grzyby
Sosna - rośliny
Drożdże - grzyby
Róża - rośliny
Gronkowiec - bakterie
Ryś - zwierzęta
Salmonella - bakterie
Rak - zwierzęta
Stokrotka - rośliny
Borowik - grzyby
7 5 7
2009-10-21T19:28:11+02:00
Pies - ...Z
Pantofelek - ...P
Koźlarz - ...G
Sosna - ...R
Drożdże - ...G
Róża - ...R
Gronkowiec - ...B
Ryś - ...Z
Salmonella - ...B
Rak - ...Z
Stokrotka - ...R
Borowik - ...G

Z-zwierze
P-Protisty
G-grzyby
R-rośliny
B-bakterie
1 5 1