Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:27:17+01:00
Poruszając się po parku krajobrazowym pamiętaj o tym,że:
-nie można w nim śmiecić
-nie można zrywać, łamać i niszczyć roślinności
-trzeba poruszać się po wyznaczonych szlakach
-nie można krzyczeć
-nie można płoszyć zwierząt
-nie można rozpalać ogniska
-nie można robić krzywdy zwierzętom
-nie można zabierać z parku rzeczy, które nie należą do Ciebie
5 4 5
2010-03-07T10:27:39+01:00
Regulamin Parku Krajobrazowego:
-Poruszamy się wyłącznie z przewodnikiem
-Nie zrywamy kwiatów
-Jesteśmy cicho nie chałasujemy
-Nie sikamy
Nie podchodzimy do zwierząt i nie karmimy ich
-Nie oddalamy się od grupy
-Nie wyrzucamy śmieci np (papierki itp.)

Mam nadzieje że choc troche pomogłam ^^
3 1 3