Odpowiedzi

2010-03-07T10:27:08+01:00
Jezus był Synem Bożym, miał kontakt z Bogiem, po śmierci zasiadł obok niego w jego królestwie. Modląc się do Jezusa, modlimy się do Boga i odwrotnie. Cała Święta Trójca to jedno.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:32:58+01:00
Chrystus podkreśla jedność z ojcem . I to,że jeśli ktoś uwierzył w to, że Chrystus jest synem Bożym ,to jest w astanie uwierzyc w istnienie samego Boga.
Liczę na naj.;)
1 4 1