Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:31:21+01:00
Polska :
Rotunda św.Gotarda w Strzelinie
Donżon na Zamku w Lublinie
Kolegiata św. Pawła w Kaliszu
Kościół św. Jakuba w Sandomierzu
Kolegiata św. Marcina w Opatowie

Europa :
Katedra w Ely, wieża zachodnia - Anglia
Opactwo cysterskie w Senanque, Prowansja - Francja
Katedra w Bamberg - Niemcy
Kościół w opactwie Maria Laach - Niemcy
Katedra i Krzywa Wieża w Pizie - Włochy
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T10:31:42+01:00
Rotunda św. Gotarda w Strzelinie
Kaplica zamkowa św. Mikołaja w Cieszynie
Rotunda św. Jana Chrzciciela w Grzegorzowicach
Kolegiata św. Pawła w Kaliszu
Kościół św. Wojciecha w Krakowie


kościół św. Donata w Zadarze
benedyktyńskie kościoły: św. Jerzego w Ják z XII wieku oraz w Lébény z początku XIII wieku
bazylika św. Jerzego na zamku w Pradze
kaplica zamkowa w Chebie
rotunda św. Marcina (XI wiek) w Pradze
2010-03-07T10:32:07+01:00
Polska:
-Kościół św. Idziego z przełomu XI-XII wieku w Inowłodzu k. Rawy Mazowieckiej.
-Kościół NMP w Górce pod Ślężą (obecnie Sobótka)
-Rotunda w Stroni k. Oleśnicy
-Kaplica zamkowa św. Mikołaja w Cieszynie
-Rotunda św. Gotarda w Strzelinie

Europa:
*Chorwacja:
- katedra św. Anastazji z XII wieku

* Rumunia:
-kościół św. Piotra w Herina z przełomu XII i XIII wieku

*Czechy:
-rotunda św. Jerzego na wzgórzu Řip z XI wieku
-bazylika św. Jerzego na zamku w Pradze (Hradczany)
-kaplica zamkowa w Chebie