Odpowiedzi

2010-03-07T10:40:11+01:00
Lewa Półkula odpowiedzialna jest za:
mówienie, pisanie, zdolności matematyczne, kontrolę prawej ręki, logiczne myślenie, predyspozycje do pracy naukowej

Prawa półkula odpowiedzialna jest za:
wyobraźnię, zdolności plastyczne, umiejętność rozwiązywania problemów, wyobraźnie przestrzenna, zdolności muzyczne oraz kontrole lewej reki
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:43:24+01:00
Prawa półkula mózgu odpowiada za zdolności plastyczne, wyobraźnię, zdolności muzyczne wyobraźnię przestrzenną, umiejętność rozwiązywania problemów, kontrolę lewej ręki.

Lewa półkula odpowiada za mówieniem zdolności matematyczne, kontrolę prawej ręki, pisanie, predyspozycje do procy naukowej, zdolność logicznego myślenia.

Na podstawie tych informacji można postawić wniosek, że prawa półkula odpowiada za talenty plastyczne i wyobraźnię.
3 2 3