Odpowiedzi

2010-03-07T10:44:31+01:00
Alkoholizm jest chorobą, choć nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę.Powoduje różnorodne schorzenia które,występują zarówno u mężczyzn jak i kobiet zgłaszających się do lekarza.Alkohol powoduje wiele zniszczeń w organizmie. Im większe jest jego stężenie w organizmie człowieka tym większe są kłopoty z koordynacją ruchową, logicznym myślenie, odpowiednim zachowaniem.
Skutki picia alkoholu:::::
-Choroby układ pokarmowego(śluzówka,wątroba,trzustka,)
-choroby układu nerwowego
-choroby układu odpornościowego
-zaburzenia sprawności seksualnej
-choroby układu krążenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:44:55+01:00
Alkoholizm moim zdaniem jest to uzależnienie, czyli częste picie alkoholu. "Wpadają" w ten nałóg ludzie, którzy mają problemy rodzinne, lub tylko po to by dorównać innym.

Skótkami picia są poważne choroby np. uszkodzenie trzustki, bądź uszkodzenie nerki.

hm.. co tu jeszcze dodać.
Można zapobiec temu nałogu, bądź go raczej zwalczyć.
Są harytatywne "spotkania" pod nazwą AA - czyli anonimowi alkoholicy. Chodzą na nie ludzie, którzy wstydzą się bądź nie chcą by inni dowiedzieli się o tym nałogu. Są także izby wytrzeźwień, gdy wydarzy się jakiś wypadek, bądź kradzież to osobą, która ma w "sobie" nadmiar alkoholu jest wysyłana właśnie na taką izbę wytrzeźwień.

Mam nadzieję że pomogłam. :)
2010-03-07T10:47:21+01:00
Alkoholizm-polega na uzaleznieniu czlowieka od alkoholu i duzej ilosci spozywania go.
Osoby nie pelnoletnie spozywajace alkohol mysla wolniej.
Osoby choree;
-stosuja przemoc wobec bliskich
-I problemy w zyciu rodzinnym.