Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T10:38:11+01:00
Za zalete uwazam to ze np. jest sie pewniejszym siebie , latwiej wtedy w zyciu .Oosby atrakcyjne latwiej znajduja prace.Łatiwej zdobywac nowych znajomych,


osoby atrakcyjne ludzie zazwyczaj uwazaja za nie madre np. kulturysci zwykle musli sie ze to napakowani tylko faceci a w rzeczywistosci jest inaczej tak samo np. ladne blondynki
2010-03-07T10:38:51+01:00
Zalety:
- Ma się powodzenie wśród płci przeciwnej
-Można czuć się dobrze
-Wygrywać w różnych konkursach (wybory miss szkoły)
-Być dosyć lubianą w gronie znajomych
-Być pewną siebie bardziej
Wady:
-Można stać się ofiarą napaści
-Niektórzy ludzie mogą zazdrościć dobrego wyglądu i znęcać się psychicznie
-Ciężko znaleźć pracę ponieważ pracodawca może zwracać uwagę tylko na wygląd
-Przechwalać się dobrym wyglądem


Może i idiotyczne ale mam nadzieję, że trochę pomocne:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:40:58+01:00
Zalety:
-dobre pierwsze wrazenie (od niego w bardzo dużym stopniu zależy ocena czy decyzja)
-Łatwość w zawieraniu kontaktów
-Dobre samopoczucie
-Wysoka samoocena

Wady:
-zazdrość osób mniej atrakcyjnych
-mylne stereotypy, dotyczące danej osoby.
-częsta nieskromność i arogancja osób atrakcyjnych (wyimaginowanie własnej "wyższości" nad osobami nieatrakcyjnymi)
-ciągły wzrok zarzucany na osoby atrakcyjne

Liczę na naj.;)