Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:38:14+01:00
Obwód trójkąta równobocznego o boku długości 2y+5z
3*(2y+5z)=6y+15z

Obwód prostokąta o bokach długości 2x+y i 3x-2y
2*(2x+y)+2*(3x-2y)=4x+2y+6x-4y=10x-2y
78 4 78
2010-03-07T10:38:16+01:00
Obwód trójkąta równobocznego o boku długości 2y+5z

3(2y+5z)=6y+15z

Obwód prostokąta o bokach długości 2x+y i 3x-2y

2(2x+y)+2(3x-2y)=4x+2y+6x-4y=10x-2y
64 4 64