Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T10:41:21+01:00
M. Łazy
D. Łazów
C. Łazom
B. Łazy
N. Łazami
Mc. Łazach
W. Łazy!

M. Międzyzdroje
D. Międzyzdrojów
C. Międzyzdrojom
B. Międzyzdroje
N. Międzyzdrojami
Mc. Międzyzdrojach
W. Międzyzdroje!

M. Ustronie Morskie
D. Ustronia Morskiego
C. Ustroniu Morskiemu
B. Ustronie Morskie
N. Ustroniem Morskim
Mc. Ustroniu Morskim
W. Ustronie Morskie!
2010-03-07T10:43:46+01:00
M. łazy
d. łazów
c. łazom
b. łazy
n. z łazami
ms. o łazach
w. łazy

m. miedzyzdroje
d. miedzyzdrojów
c. miedzyzdrojom
b. miedzyzdroje
n. miedzyzdrojami
ms. miedzyzdrojach
w. miedzyzdroje

m. ustronie morskie
d. ustroni morskich
c. ustroniom morskim
b. ustronie morskie
n. ustroniami morskimi
ms. ustroni morskich
w. ustronie morskie
2010-03-07T10:45:38+01:00
Mianownik (KTO? CO?) Łazy, Międzyzdroje, Ustronie Morskie
Dopełniacz(kogo?czego?)Łazów, Międzyzdrojów, Ustronia Morskiego
Celownik(komu? czemu?)Łazom, Międzyzdrojom, Ustroniu Morskiemu
Biernik(kogo?co?)Łazy, Międzyzdroje,Ustronie Morskie
Narzędnik(z kim? z czym?)Łazami, Międzyzdrojami, Ustroniem Morskim
Miejscownik (o kim? , o czym?)Łazach, Międzyzdrojach, Ustroniu Morskim
Wołacz (o!)ŁAZY, Międzyzdroje, Ustronie Morskie