Odpowiedzi

2010-03-07T10:49:18+01:00
A)
Kuba= Adam+7 lat
Marek= 2xAdam-3lata
b)
2xKuba+(2xAdam-3)
Marek-Kuba
c)
(2xAdam-3lata) - (Adam+7 lat)

To będzie tak na pewno:)
liczę na naj
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:13:21+01:00
Kuba jest starszy od Adama o 7 lat. Gdyby Marek był o trzy lata młodszy, byłby 2 razy starszy od Adama.
a) ile lat ma Kuba a ile Marek?
b) ile lat mają razem?
c) o ile lat Kuba jest młodszy od Marka?

x-wiek Adama
a)Kuba ma; x+7 l at
Marek ma: 2x+3 lat
b) razem mają: x+7+2x+3=3x+10 lat
c)2x+3-(x+7)=2x+3-x-7=x-4 różnica wieku
1 5 1