Odpowiedzi

2010-03-07T10:41:57+01:00
S-pieniadze staszka
j- pieniadze janka
s=2j
s-85=j+85--> s=j+170
s=2j --> 2j=j+170 /-j
j=170
odp: Janek ma 170zl, a Staszek 340
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:45:02+01:00
X-pieniądze Janka
2x-pieniądze Staszka

1)Liczę pieniądze Janka.
2x-85=x+85
2x-x=85+85
x=170
2)Liczę pieniądze Staszka .

2x=2 x 170 = 340

Odp. Staszek ma 340 złotych,a Janek 170 złotych.


Teraz jest z jedną niewiadomą.:)
Następnym razem pisz o takich szczegółach w treści zadania.;)
Pzdr.;)
31 4 31