Odpowiedzi

2010-03-07T13:07:42+01:00
2)Byc sw. to znaczy zadko grzeszyc oraz pomagac innym w potrzebie i najwazniejsze wybaczac. Mozna stac sie sw. po pogrzebie, przykladem sw. moze byc np. Jan Pawel II ktory pokazal ze powinno sie wybaczac karzdemu. Kiedy ktos go postrzelil to dal rade przyjsc do wiezienia w ktorym byl i jemu przebaczyc. I nie tylko dlatego stal sie swietym jest wiele przyczyn.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T13:11:39+01:00
Chrystus w błogosławieństwach oferuje nam wszystko co dobre, jeśli za dobre uczynki i pomoc innym oddajac im to czego nie maja lub potrzebuja zostaniemy wyróżnieni i pójdziemy do nieba ważna jest pomoc bliżniemu

święty to człowiek który w całości oddaje sie bogu i służbie
w jego imieniu, który go wielbi i ufa mu bez granicznie, dla którego nie ważne jest to co człowiek ma tylko jak żyje który pomaga innymm bezinteresonie