Odpowiedzi

2010-03-07T10:54:42+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T10:56:03+01:00
Moje ulubione miejsce w ktorym spedzam czas to zaklady bukmacherskie-totomix.Moje hobby to hazard wiec to spedzam duzo swojego wolnego czasu obstawiajac wszystkie dostepne rozgrywki od pilki noznej po curling.Uwilbiam to i bede to chyba robil do konca zycia a na dodatek zarabiam pieniadze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T10:58:13+01:00
Moim ulubionym miejscem spędzania wolnego czasu jest teatr kino bilardownia a tagże dyskoteka