Odpowiedzi

2010-03-07T10:59:34+01:00
A) kwadrat sumy liczb 4 i x
b) iloraz sumy potrojonego m i liczby 4 razy wiekszej od n
c) suma róznicy liczby 3 razy wiekszej od a i liczy b i 7
d) pierwiastek sumy liczb a i b
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:32:35+01:00
A) (x + 4)²--------->kwadrat sumy liczby x i liczby 4
b) (3m+4n)/2------->suma potrojonej liczby m i iloczynu liczby 4 i n zmniejszona dwa razy
c) (3a - b) + 7--------->róznica liczby 3a i liczby b zwiększona o 7
d) pierwiastek a+b------>pierwiastek z sumy liczb a i b