Odpowiedzi

2010-03-07T11:03:54+01:00
Nagłówek dodaje się na początku danego dokumentu.
Stopkę dodaje się na końcu zdania.

Jeśli nie pomogłem to napisz w googlach stopka, a potem nagłówek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:04:56+01:00
Nagłówek i stopka występują w Wordzie przy formatowaniu tekstu w menu widok. Nagłówek to obszar części górnej dokumentu, a stopka dolnej.
1 3 1
2010-03-07T11:05:24+01:00
Jeżeli piszesz w worldzie to jak zaczynasz tekst musisz mieć nagłowek na przykład
Referat o II wojnie światowej
.....................................................................................................
A stopka jest na końcu