Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:13:35+01:00
Anoreksja to choroba która opiera się na tym że waży się mniej niż powinno, ludzie chorujący na anoreksję wstydzą się swojego ciała bo myślą że są grubi a to nie jest prawda
bulimia jest bardzo mocno powiązana z anoreksją , nie jesz rano a objadasz się wieczorem czy coś w tym stylu
44 2 44
2010-03-07T11:15:04+01:00
Anoreksja, czyli brak łaknienia to zaburzenie odżywiania się, polegające na celowej utracie wagi wywołanej i podtrzymywanej przez osobę chorą. Jest to poważna choroba, która w przypadkach nie leczonych może doprowadzić do wyniszczenia organizmu i śmierci.
Bulimia jest to choroba psychiczna, tzw. „wilczy apetyt” połączony z jadłowstrętem. Ludzie poświęcają jej o wiele mniej uwagi niż anoreksji, co jest błędem, dlatego że jest ona równie groźna. Osoba chora na bulimię może doprowadzić się do stanu takiego wyniszczenia jak przy anoreksji. Polega na spożywaniu dużych ilości jedzenia, a następnie na wywoływaniu wymiotów.
21 4 21