Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:12:43+01:00
Ptaki opuszczają cieplejsze tereny, w których zimą jest mało pożywienia odpowiedniego dla tych określonych gatunków.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:13:48+01:00
-W polsce jest zimny klimat w okresie Jesienno-zimowym co nie sprzyja ptaką , ptaki są ciepłolubne

-Pożywienie czyli w tym przypadku robaki i trwa nie ma ich w zimie. Trwa wymarza a robaki zakopują sie pod gruba warstwa zamarznietej ziemi
13 3 13
2010-03-07T17:06:06+01:00
Poniewaz ptaki w polsce szukaja pozywienia lecz go nie mają .a niektóre ptaki nie są przystosowane do warunków zimowych w polsce i odlatują.
9 3 9