Odpowiedzi

2010-03-07T11:14:57+01:00
Basen stanowi podstawę wody w Australii, bez niego nie byłoby czym nawadniać terenów rolnych, ziemie byłyby z tego powodu nieurodzajne i o rolnictwie nie mogłoby być mowy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:15:04+01:00
Duże, bo w australi jest mało zbiorników wodnych i opadów, bo chmury zatrzymują się na górach wododziałowych, a dużo ludzi uprawia tam rolnictwo [najczęściej przenicę, bo nie potrzebuje tyle wody] też to teraz przerabiam. ;P naj? ;>>