Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T12:27:30+01:00
POZIOMO:
1-GEOTERMALNA, 2-BIOINDYKATOR, 3-EUTROFIZACJA, 4-, 5-EKSPLOZJA, 6-BIOGAZ, 7-, 8-UTYLIZACJA, 9-ZASOBY, 10-BIOSFERA, 11-FALE, 12-EKOKONWERSJA, 13-KOLEKTOR,
PIONOWO:
1-SŁOŃCE, 2-EKOROZWÓJ, 3-, 4-NAWÓZ, 5-, 6-FREONY, 7-BAKTERIOLOGICZNE, 8-URBANIZACJA, 9-ODNAWIALNYCH, 10-, 11-GLEBY, 12-URAN, 13-GAZY, 14-OZON, 15-KLASA, 16-AGLOMERACJA, 17-DESZCZ.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:34:00+01:00
1. geotermalna
2. bioindykator
3. eutrofizacja
4. erozja
5. eksplozja
6. biogaz
7. związek chemiczny
8. utylizacja
9. źródła
10. biosfera
11. fale
12. ekokonwersja
13. kolektor

1. słońce
2. ekorozwój
3. pył
4. nawóz
5. smog
6. freony
7. ścieki
8. urbanizacja
9. alternatywne
10. ONZ
11. gleba
12. woda
13. gazy
14. ozon
15. klasa
16. aglomeracja
17. deszcz
1 1 1