Odpowiedzi

2010-03-07T11:40:24+01:00
Okrytonasienne :
babka nadmorska
brzoza karłowata
ciemiernik czerwonawy
dziurawiec nadobny
fiołek torfowy
goździk skupiony
grążel drobny
grzybieńczyk wodny
len złocisty
rojnik górski
nagonasienne:
modrzew eyropejski,
jodła pospolita,
świerk pospolity
cis pospolity,
jałowiec pospolity
Cis pospolity,
jałowiec pospolity,
kosodrzewina
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:45:49+01:00
Rośliny okrytonasienne chronione to:arnika górska,zawilec,wrzosiec bagienny,woskownica europejska,wilczomlecz pstry,szarotka alpejska,sasanka zwyczajna,różanecznik zółty,rojnik pospolity,przylaszczka pospolita,pierwiosnek,mikołajek nadmorski

rośliny nagonasienne chronione to:cis pospolity,sosna błotna,sosna górska-kosodrzewina,limba,miłorząb japoński,świerk,modrzew,sekwoja,wejmutka
14 3 14