Odpowiedzi

2010-03-07T11:30:37+01:00
''Kłamstwo zdąży obiec pół świata, zanim prawda włoży buty.''
''Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.''
''Kłamstwo nie różni się niczym od prawdy, prócz tego, że nią nie jest.''
''Kłamstwo zabija przyjaźń, prawda zabija miłość.''
''Tylko kobiety i lekarze wiedzą, jak bardzo potrzebne i dobroczynne jest kłamstwo.''
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:35:30+01:00
Tak ma .
Kłamstwo zdąży obiec pół świata, zanim prawda włoży buty.
Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.
Kłamstwo nie różni się niczym od prawdy, prócz tego, że nią nie jest.
Kłamstwo zabija przyjaźń, prawda zabija miłość.
Tylko kobiety i lekarze wiedzą, jak bardzo potrzebne i dobroczynne jest
kłamstwoo
8 2 8