Proszę !!! Nie mogę ułożyć wstępu do wypracowania " Mój najwspanialszy dzień w życiu - wyjazd do Disneylandu :) Chodzi mi głównie o wstęp i zaczęcie trochę rozwinięcia o tym Disneylandzie :P Z góry b. dziękuję. Będę wdzięczna :))

3

Odpowiedzi

2010-03-07T11:27:07+01:00
Pewnego słonecznego ranka wstałam bardzo wcześnie, gdyż bardzo się denerwowałam przed zawodami. Był to niezwykły dzień Mikołajki.
2010-03-07T11:29:07+01:00
Możesz rozpocząć tak;
W życiu każdego z nas są takie momenty które pamięta się do końca życia. Najwspanialszym dniem w moim życiu był dzień w którym znalazłam się w Disneylandzie...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:30:56+01:00
Każdy z nas ma nadzieję, że nasze dziecięce marzenia kiedyś się spełnią. Kiedy byłam mała, bardzo chciałam pojechać do Disneylandu. Czytałam o tym książki, oglądałam dużo filmów. Zawsze chciałam spotkać Myszkę Mickey, czy Kaczora Donalda. Z zazdrością słuchałam opowiadań koleżanek, które opowiadały o tym cudownym miejscu i panującej tam atmosferze. Z upływem lat, możliwość realizacji mego marzenia stawała się coraz bardziej nierealna. Straciłam nadzieję, a jak się później okazało-niepotrzebnie, ponieważ.... ( i tu już opisujesz)