Odpowiedzi

2010-03-07T11:33:46+01:00
1.(2a-3)(4x-7)=8ax-14a-12x+21
2.(6x-y)(4x+8)=24x²-8y-4xy+48x
3.(2x+1)(x+4)=2x²+8x+x+4=2x²+9x+4
4.(3m-2)(2m-1)=6m²-3m-4m+2=6m²-7m+2
5.(2a+3b)(2a-5b)=4a²-10ab+3ab-15b²=4a²-7ab-15b²
6.(2a+3)(5a-4)=10a²-8a+15a-12=10a²+7a-12
7.(5p-3q)(4p-q)=20p²-5pq-12pq+3q²=20p²-17pq+3q²
8.(3a+2b)(a-b)=3a²-3ab+2ab-2b²=3a²-ab-2b²
9.((b-3c)(8b+5c)=8b²+5bc-24bc-15c²=8b²-19bc-15c²
10.(5b-4c)(3b-2c)=15b²-10bc-12bc+8c²=15b²-22bc+8c²
11.(4z²-1)(z²+5)=4z⁴+20z²-z²-5=4z⁴+19z²-5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:34:20+01:00
1.(2a-3)(4x-7)=8ax-14a-12x+21
2.(6x-y)(4x+8)=24x²+48x-4xy-8y
3.(2x+1)(x+4)=2x²+8x+x+4=2x²+9x+4
4.(3m-2)(2m-1)=6m²-3m-4m+2=6m²-7m+2
5.(2a+3b)(2a-5b)=4a²-10ab+6ab-15b²=4a²-15b²-4ab
6.(2a+3)(5a-4)=10a²-8a+15a-12=10a²-12+7a
7.(5p-3q)(4p-q)=20p²-5pq-12pq+3q²=20p²+3q²-17pq
8.(3a+2b)(a-b)=3a²-2b²-ab
9.((b-3c)(8b+5c)=8b²+5bc-24bc-15c²=8b²-19bc-15c²
10.(5b-4c)(3b-2c)=15b²-10bc-12bc+8c²=15b²+8c²-22bc
11.(4z²-1)(z²+5)=4z⁴+20z²-z²-5=4z⁴+19z²-5
2010-03-07T11:37:04+01:00
1.(2a-3)(4x-7)=8ax-14a-12x+21
2.(6x-y)(4x+8)=24x²+48x-4xy-8y
3.(2x+1)(x+4)=2x²+8x+x+4=2x²+9x+4
4.(3m-2)(2m-1)=6m²-3m-4m+2
5.(2a+3b)(2a-5b)=4a²-10ab+6ab-15b²=4a²-4ab-15b²
6.(2a+3)(5a-4)=10a²-8a+15a-12=10a²+7a-12
7.(5p-3q)(4p-q)=20p²-5pq-12pq+3q²=20p²-17pq+3q²
8.(3a+2b)(a-b)=3a²-3ab+2ab-2b²=3a²-ab-2b²
9.(b-3c)(8b+5c)=8b²+5bc-24bc-15c²=8b²-19bc-15c²
10.(5b-4c)(3b-2c)=15b²-10bc-12bc+8c²=15b²-22bc+8c²
11.(4z²-1)(z²+5)=4z⁴+20z²-z²-5=4z⁴+19z²-5