Kto mi to przetłumaczy:
Jeden Tag stehe ich um 7 Uhr auf. Ich gehe schnell ins Bad und wasche mich. Dann ziehe ich mich an und esse Fruhstuck. Am meisten esse ich ein Butterbrotchen mit Kase, Joghurt und ein Glas Milch. Die Schule beginnt um acht Uhr. Aus der Schule komme ich um zwei Uhr nach Hause . Zum Mittagessen am liebsten esse ich Tomatensuppe und zum zweiten Gericht Kartoffeln mit Fleisch und Salat. Am Nachmittag treffe ich mich mit meinen Freunden. Spater helfe ich bei der Zubereitung des Abendbrots, mache mein Bett und wasche das Geschirr ab. In der Zeit zwischen finden, die Zeit, um zu lernen. Meistens gehe ich gegen zwlf Uhr zu Bett

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T19:10:18+02:00
Codziennie wstaje o 7 Idę szybko do łazienki i umyć. Następnie ubrać i zjeść śniadanie. Przede wszystkim jem trochę chleba i masła serów, jogurtów i szklankę mleka. Szkolny rozpoczyna się na osiem zegara. Przychodzę do domu ze szkoły na dwa zegar domu. Na obiad, Wolę zjeść zupy pomidorowej i drugie danie z mięsem i sałatką ziemniaczaną. Po południu spotka się z moimi przyjaciółmi. Później mogę pomóc w przygotowaniu kolacji, zrobi z moim łóżku i myć naczynia. Zobacz w okresie od czasu na naukę. Zwykle idę do łóżka o 22.
2009-10-21T19:10:26+02:00
Codziennie wstaję o 7. Idę szybko do łazienki i się myje. Następnie ubieram się i jem śniadanie. Przede wszystkim jem trochę chleba i masła serów, jogurtów i szklankę mleka. Lekcje rozpoczynnją się o 8 . Przychodzę do domu ze szkoły o 2 . Na obiad wolę zjeść zupę pomidorową i drugie danie z ziemniaków ...

2009-10-21T20:51:13+02:00
Codziennie wstaje o 7 Idę szybko do łazienki i umyć. Następnie ubrać i zjeść śniadanie. Przede wszystkim jem trochę chleba i masła serów, jogurtów i szklankę mleka. Szkolny rozpoczyna się na osiem zegara. Przychodzę do domu ze szkoły na dwa zegar domu. Na obiad, Wolę zjeść zupy pomidorowej i drugie danie z mięsem i sałatką ziemniaczaną. Po południu spotka się z moimi przyjaciółmi. Później mogę pomóc w przygotowaniu kolacji, zrobi z moim łóżku i myć naczynia. Zobacz w okresie od czasu na naukę. Zwykle idę do łóżka o 22.