Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:31:42+01:00
Jeżeli miał bym jakieś książki napewno bym je czytał. Lecz jak bym trafił tak jak robinson bez zadnej ksiązki niczego napewno szukał bym schronienia. Starał bym się znalezc pozostałosci po statku które wykorzystął bym na dom napewno starał bym się wyszkiwac pomocy i budował bym swoją łódz aby chociaz dopłynąć do statku czy tez do lądu czyli do ludzi.


Mysle że pomogłem ;) nie było napisane ile trzeba więc napisałem tak średnio :)
1 5 1
2010-03-07T11:34:22+01:00
Najpierw znalazła bym jedzenie następnie zbudowała domeki i cieszyła się spokojem:)
1 1 1