Odpowiedzi

2010-03-07T11:36:07+01:00
Małego Księcia powinni przeczytać zarówno dorośli jak i młodzież(żeby było nietypowo:) :
-Zarówno dorosłym jak i młodzieży towarzyszą podobne problemy
-Dzieci nie zrozumieją ukrytego sensu tej książki
-Dorośli i dzieci mogą odnaleźć w śród bohaterów ,, Małego Księcia'' swój odpowiednik (postać która przypomina ich samych harakterem)

Ja również liczę na Naj :)
Nie dyskryminuj koleżanek z mniejszym rankingiem :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:36:23+01:00
Myślę, że Małego Księcia powinni przeczytać młodzież. Świadczy o tym fakt, że ta książka niesie ze sobą wiele nauk. Mówi o wartościach, które powinny być dla człowieka najważniejsze. Na planetach, które odwiedzał Mały Książę były postacie, które odzwierciedlają postawy różnych ludzi. Pokazują największe wady człowieka.
Uważam także, że dzieci mogłyby się z nią zapoznać, ponieważ choć pewnie nie zrozumieją przesłania tej książki będzie to dla nich bardzo ciekawe opowiadanie.


liczę na naj;);)
6 2 6
2010-03-07T12:08:10+01:00
Myślę, że książka pt. "Mały Książę" powinna być skierowana do młodzieży, gdyż:
•dzieci nie rozumieją treści i sensu z tej książki płynącego. Ponadto, jest to bardzo "ciężka" książka
•młodzi mogą utożsamiać się z Małym Księciem
•problemy zawarte w książce są uniwersalne i ponadczasowe, więc można w niej znaleźć odpowiedzi, jak je rozwiązać
3 1 3