Odpowiedzi

2009-10-21T19:10:05+02:00
W wodzie
1.skóra pokryta śluzem
2.Błona pławna między palcami
3.Kształt ciała
NA Lądzie
barwy maskujące
rozmnażanie odbywa się na lądzie
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T19:20:05+02:00
-ma oczy osłonięte dwoma powiekami
-otwory słuchowe znajdują się pod błoną bębenkową
-tylne odnóża ma dłuższe i mocno umięśnione
-palce połączone są błoną pławną
-ma doskonale wykształcone narządy zmysłu
-wymiana gazowa zachodzi zarówno przez płuca jak i skórę
-jej skórę pokrywa śluz,który chroni ja przed wyschnięciem oraz zmniejsza opór wody podczas pływania
-skóra jest cienka i ma pory
22 3 22
2009-10-21T19:56:34+02:00
1. Śluz
2. Płetwy
3. Opływowy kształt
4. silne mięśnie
5. Zdolność oddychania na powierzchni
5 3 5