Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:58:27+01:00
Nie, ponieważ zaszkodziło by mu to na jego bardzo delikatny żołądek .
1 1 1
2010-03-07T12:17:40+01:00
Moim zdaniem nie może ponieważ ma żółw ma delikatny żołądek.

licze na naj :)
2 3 2
2010-03-07T13:57:42+01:00
Moim zdaniem żółw jak najbardziej NIE może jeść gotowanego mięsa,ponieważ zaszkodziło by mu na jego delikatny żołądek.

mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 3 2