Odpowiedzi

2010-03-07T11:33:59+01:00
A) 81 - ( 72 - 91:7 ) + 26 * 5 = ma wyjść 152
81-(72-13)+130=
81-59+130=152
Jakim cudem wyszło Ci 152?
b) 19904 - 456 * 39 + 1428 : 14 = ma wyjść 2222
19904-17784+102=2222
4 4 4
2010-03-07T11:35:37+01:00
A0 81-(72-91:7)+26*5= 81-(72-13)+130= 81-59+130 =152
b) 19904 - 17784+ 102= 2222
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:36:20+01:00
A) 81 - ( 72 - 91:7 ) + 26 * 5 = 81 - ( 72 - 13 ) + 130 = 81-59 +130= 152

b) 19904 - 456 * 39 + 1428 : 14 = 19904 -17784+102=2120+102 = 2222
5 5 5