Odpowiedzi

2010-03-07T11:36:36+01:00
Współczesnym podróznikiem który wzbudził we mnie szacunek napewno był by Wojciech Cejrowski(boso przez świat) poniewaz jego wyprawy były bardzo odwarzne bywał w miejscach o których niektuózy z pewnością nie wiedzieli. Wzbudza on we mnie szacunek poniewaz nie wiele ludzi zna tyle języków.


Pozdrawiam mam nadzieję że pomogłem ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:39:23+01:00
Ja proponuję Janka Melę, niepełnosprawny chłopak, który pokonuje wszelkie bariery by spełnić swoje marzenia, z tego co pamietam był na biegunie północnym i południpowym-jest najmłodszym zdobywcą, który tam był, świetny polarnik współpracował z Markiem Kamińskim. Był także na Kilimandżaro i na Elbrusie. Udowadnia ze mimo braku nogi jest wstanie zdobyć wszystko.