Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:37:19+01:00
Zbyszko walczył z Rotgierem, ponieważ krzyżak wyzwał człowieka, który nie wierzy w "Świętość" zakonu. Był nim właśnie Zbyszko. Rozgoryczony po porwaniu ukochanej zabił Rotgiera.



Proszę bardzooo:)
15 3 15
2010-03-07T16:43:31+01:00
Walczył z nim, ponieważ rywal wyzwał go na pojedynek.za krzywdy ktore wyrzadził jego Danuśce był gotowy umrzeć. Ale chciał z nim walczyć ponieważ ślubował swojej Danusi że zabije 10 Krzyków.( tylu ile jest palców u rąk, chociaż najpierw było 3 krzyżaków)

mam nadzieję, że pomogłam ;)
46 4 46