Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:38:14+01:00
1. Isc ostroznie nie dotykajc scian aby sie nie zawaliły
2. Pamietac by nie krzyczec- echo wywołuje zbyt duzy nacisk na ansze uszy
3. Nie niesc ognia 9 smieczki do oswietlania) zbyt blisko sciany
4. Nie pisac po scianach
5. Nie skakac w jaskini aby nic nam nie spadło an glowe
5 2 5
  • 6453
  • Początkujący
2010-03-07T11:42:49+01:00
1.NIE WRZUCAĆ DO JASKINI ŻADNYCH ŁADUNKÓW WYBUCHOWYCH
2.NIE UDERZAĆ W SKAŁY
3.NIE WYDAWAĆ GŁOŚNYCH ODGŁOSÓW















































































W SKAŁY
3.