Odpowiedzi

2010-03-07T11:41:13+01:00
Egipt był symbolem niewoli jaka tam dotknęła Żydów
6 3 6
2010-03-07T11:41:58+01:00
Egipt- dom niewoli
tam Izraelici byli więzięni przez egipcjan
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:42:44+01:00
Egipt w Bibli Był symbolem niewoli ciemnosci Nieszcześć które spadły na tych ludzi Jak i również: Ludzkiej małości , nędzy i zagrożenia.... którego doznawali
33 4 33