Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:47:00+01:00
A) rozbitek - osoba, która w wyniku katastrofy znalazła się np. na bezludnej wyspie.
b) jeniec - niewolnik który trafił do niewoli wroga na wojnie.
c) bezstronność - obojętność,obiektywność, nie stawanie po żadnej stronie.
d) powszechność - coś standardowego, do czego wszyscy są przyzwyczajeni.
1 5 1
2010-03-07T11:49:15+01:00
ROZBITEK:
1. ten, kto się uratował z rozbitego okrętu
2. o kimś, kogo spotkały duże niepowodzenia życiowe
JENIEC:
1.żołnierz wzięty do niewoli
BEZSTRONNOŚĆ:
1.obiektywizm, neutralność; niezależność, niezaangażowanie, sprawiedliwość
POWSZECHNOŚĆ:
1.popularność, powodzenie, uznanie, wzięcie, powszechność
1 5 1