Odpowiedzi

2009-10-21T19:19:09+02:00
Herakles, Tezeusz, Perseusz, Jazon, Gordios, Meleager, Akademos, Achilles, Hektor, Prometeusz, Erechteus, Ifikles, Arkejsjos, Bellerofont, Oakses, Trofonios, Orion, Ajgialeus, Echetlos, Erichtonios.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T19:27:07+02:00
1.Perseusz
2.Herakles
3.Bellerofont
4.Orion
5.Tezeusz
6.Kefalos
7.Jazon
8.Achilles
9.Atalanta
10.Hektor
11.Prometeusz
12.Tryptolemos
13.Labdakos
14.Salmoneus
15.Edyp
16.Sarpedon
17.Dafnis
18.Amfiaros
19.Argos
20.Hajmon
9 3 9