Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:45:15+01:00
Półkula pólnocna jest półkulą lądową ponieważ około 3/4 jej powierzchni to lądy.
2010-03-07T11:46:09+01:00
To znaczy że na półkuli północnej znajduje się większa część kontynentów , a na południowej wiecej oceanów(wody).
2010-03-07T11:48:12+01:00
Półkula północna jest nazywana półkulą lądową, ponieważ większą część powierzchni tej części świata zajmują lądy. Odwrotna sytuacja jest z półkulą południową, gdyż tam nad lądami przeważają wody.