Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:44:50+01:00
Półkula północna jest półkulą lądową,ponieważ...gdy wexmiemy powierzchnię półkuli północnej , odejmniemy od niej powierzchnię lądów zajmowanych na tej półkuli to zobaczymy,że na półkuli północnej większość obszaru zajmują lądy,jak to samo zrobimy z półkulą południową zobaczymy,że wkiększość obszaru zajmója wody."wyciągnij wnioskli":P:P:
pozdrawiam

to chyba tak bd . xd
5 4 5
2010-03-07T11:45:07+01:00
Półkula północna jest półkulą lądową ponieważ przeważają na niej lądy w przeciwieństwie do półkuli południowej na której jest więcej wód.
5 4 5
2010-03-07T11:45:22+01:00
Moim zdaniem:
Półkula północna jest nazywana półkulą lądową, ponieważ jest na niej dużo więcej powierzchni lądowej niż na półkuli południowej.Na półkuli południowej jest więcej powierzchni wodnej.
Mam nadzieję, że pomogłam. :]
1 1 1