Zaproszenie urodzinowe
Zaproś przyjaciół na swoje urodziny, które organizujesz.
w zaproszeniu napisz:
- gdzie i kiedy odbędzie się impreza
- jak dotrzeć na imprezę
- co należy przynieść ze sobą(prezent)
- poproś o potwierdzenie przybycia.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:52:07+01:00
We cordially invite you Anna for a birthday party to celebrate my 12 birthday, which will be held on 12.04.2010 at my house will be received at 14.00 will be fun until dawn. We cordially invite you, please confirm your arrival.


Powinno byc dobrze
2 5 2
2010-03-07T11:54:51+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam sympatyczną koleżankę ......... na moje urodziny . Odbędą się one 16 stycznia 2010 roku w moim pokoju o godzinie 16. 00 znajdującego się w Poznaniu przy ul. Lawendowej 40 . Mile widziane uśmiechy na twarzy i pomysły na dobrą zabawę. Proszę też o potwierdzenie swojego przybycia.
Jubilatka
Tina Kowalska
2 5 2