Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:48:53+01:00
Najnowsze gumy do żucia od Winterlime. Nowa niższa cena, większe opakowanie. Zawiera 20 drażetek + 10 % gratis. Cudowny miętowo- owocowy smak i jednocześnie świeży oddech. 2 w 1 !!!!

dasz naj:)?
2 4 2
2010-03-07T11:49:38+01:00
Witamy widzów oto najlepsza guma do żucia guma ,,Żujek"" . Jest rozpuszczalna i słodka najlepsza dla małych dzieci ma dużo witamin i się rozpuszcza a kosztuje tylko 99gr.
2010-03-07T11:51:41+01:00
Guma do żucia!Ooo jak widze ją to chce mi sie ja żuć,żuć i żuć.Jest bardzo tania jedynie tylko 30 gr.Są smaki miętowy i owocowy.Kto by nie chciał żuć tak sycącej gumy pomaga zwalczyc głud i dodaje świeży oddech.Możesz juz ja kupic wystarczy tylko 4 kroki do sklepu ja bym tak zrobił.Guma do zucia siódme niebo naprawde!ŻUJĄCO POLECAM!!!!!!!