Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:57:12+01:00
19 E 151 E
7:04 x
Budapeszt Sydney

151-19=132 - roznica tych miast
132*4 minuty=528
528:60 ( bo tyle ma doba)=8 godzin 48 minut
i do godziny 7:04+8:48
15:52 to godzina bd w sydny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:36:41+01:00
Budapeszt- 19st 04' E
Sydney 151st12'

151st12' - 19st 04'= 132st 08' (różnica długości geogr. miedzy miejscowościami)

1st=4min

132X4= 528min (różnica czasu miedzy miejscowościami)

8/60= ok. 30sek.
528min = 8h 48' i do tego 30''

Jeżeli w Budapeszcie jest 7:04 to w Sydney będzie PÓŹNIEJ- wynika to z ruchu obrotowego Ziemi.

7:04 + 8h 48' 30'' = 15:52:30

Taka godzina dokładnie obowiązuje w Sydney. W razie pytań pisz na priv. Pozdrawiam