Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:52:52+01:00


jak śmierć meczeńska zbawiciela i ciężar krzyża na ramionach


2. to znaczy odpowiafdac za siebie i mieć odpowiedzialność za własne czyny
1 1 1
  • 6453
  • Początkujący
2010-03-07T11:53:37+01:00
GDY JESTEM NA DRODZE KRZYZOWEJ CZUJE ŻAL,SMUTEK IGORYCZ W SERCU
NIEŚĆ SWÓJ KRZYŻ TO ZNACZY POKUTOWAĆ ZA SWOJE GRZECHY I PONIEŚĆ KARE ZA NIE
1 4 1