Odpowiedzi

2010-03-07T11:57:57+01:00
Ponieważ rak ma 6 nóg i należy do stawonogów
ponieważ jego ciało pokrywa chitynowy pancerz

licze na naj...
pozdro :)
57 3 57
Rak należy do stawonogów, ponieważ należy do stawonogów xd
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T13:14:29+01:00
Rak należy do stawnonogów bo ma 6 kończyn i jego nogi zginają się w stawach.
Rak należy do skorupiaków bo jego ciało pokrywa pancerzyk (chitynowy naskórek).
71 4 71