Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:53:25+01:00
Ponieważ są zakrywane i odkrywane przez chmóry taka jest moja teoria
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:53:45+01:00
Gwiazdy nie migoczą. To jest złudzenie. Dzieje się tak, dlatego, że gwiazdy cyklicznie mogą być zasłaniane różnymi obiektami, które wokół nich krążą. Dzięki temu można odkryć nowe obiekty robiąc i porównując kolejne zdjęcia nieba
5 2 5
2010-03-07T13:56:31+01:00
Gwiazdy "migoczą" , ponieważ ich swiatło dociarające do Ziemi załamuje sie przechodzac przez atmosfere

;))
9 4 9