Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T11:53:10+01:00
Może o sadzie gdzie rosły pięale róże, i skromna stokrotka. Róże drwiły z niej że nie jest taka piękna jak one. na końcu zakończenie ogrodnik sciął róże a stokrotka została
2010-03-07T14:59:11+01:00
Piękne kwiatki: Mak, Nana i Róża pojawiają się w ogrodzie Bezy. Ona niczego się nie domyśla i przyjmuje kwiatki z serdecznością. W nocy Mak, Różą i Nana urosły do gigantycznych rozmiarów i usiłują zniszczyć Dolinę Kwiatów. Beza nie może dojść do siebie po stracie ukochanego ogrodu. Nagle pojawiają się policjanci z Drzewolandii. Beza nie chce ich widzieć ponieważ są one bardzo brzydkie.Jednak wraz z policjantami i przyjaciółmi próbuje zwalczyć ataki złych kwiatków. Beza uczy się, że brzydota może skrywać dobro, a piękność nie zawsze jest dobre.