Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:00:14+01:00
Sukienka na ramiączkach-dress shoulder strap
opisywać-portray
jest aktorką-is actress
jest moją ulubioną aktorką-is my favourite actress

A to co napisała koleżanka wyżej to pierwsze słówko jest źle, bo to co ona napisała to znaczy krótka sukienka, a nie na ramiączkach!
2010-03-07T13:00:41+01:00
Shoulder strap
description
is actress
is my favorite actress
chyba tak
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T17:39:15+01:00
-dress to straps
-describe
-is an actress
-is my favourite actress

pierwszego nie jestem pewna. ; ))