Odpowiedzi

2010-03-07T11:58:29+01:00
Witam

piszę do pana z proźbą o łącznik między szkoła, a nową salą gimnastyczną . Bardzo prosze o utwardzenie drobi.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T12:00:48+01:00
(data i miejscowosc)
(nagłówek)
Witam , i na samym poczatku mojego listu zwracam się z prośbą do władz gminy a mianowicie burmistrza o to aby w szkole (nazwa itp) powstał załacznik między szkoła a salą gimnastyczną.
To dla nas bardzo ważna , znacznie ułatwi ucznom pracę , nauke , zajęcia . I przedewszyskim oszczędzi nasz czas.
Prosze o rozważenienie o odpowiedz

P.s szybką i pozytywna odpowiedz
(podpis)
3 4 3