Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T11:58:54+01:00
" Mądrością i pracą narody się bogacą "
Przyslowie jak najbardziej aktualne i dobre stwierdzenia. Kto jest madry ten zdobywa nagrody np. w roznych konkursch i nie tylko. osoby madre powinny jesszcze tą mądrosc umiec wykorzystac dobrze. Przyklad ze wszkoly sooba majce srdnia 2 zero nagrod ma zero ;p a osoba majac prawie 5 chodzi na konkursy i ma pelno dyplomow i nagrod
2010-03-07T11:59:48+01:00
Uważam: Aby zachować właściwą strukture społeczeństwa potrzebna jest praca, a jeśli ta praca jest wykonywan przez madrych, wykształconych ludzi np.chemików, fizyków itp. może ona pozytywnie wpłynać na rozwoj danego państwa.